W jaki sposób zarzadzacie…
W jaki sposób zarzadzacie czasem by zrobić projekty długoterminowe kilkumiesięczne, zależne od innych rzeczy, albo których części – są zależne od innych spraw i trzeba kombinować co w jakiej kolejności i priorytecie robić żeby ukończyć w wyznaczonym sobie tygodniu?
Na ten moment używam po prostu kalendarza google, używa mi się go najszybciej, ale w nim nie da się tego oznaczać, albo nie wiem jak to robic.
On jest dobry do tego żeby oznaczać pojedyncze wydarzenia.
Próbowałem z aplikacjami Orgzly, Nirvana, Todobit czyli takimi streampipe’ami do zadań, (te z większej ilości finalnie zostały), i jak na razie nie bardzo mi to wychodzi.
Jak wy robicie to, że wyznaczanie sobie co tam chcecie zrobic, no i do tego potrzebne jest uzyskanie innych rzeczy, i to też trzeba podzielić, trzeba włożyć w kalendarz takie subtaski, i podarować itp. i robi się z tego miliard taskow. Jakbym chciał to ręcznie to kalendarza wpisywać to bym się zajechał, więc dobrze żeby taki organizer miał też opcje synca do niego, ale pewnie będzie miał własny kalendarz.
Inna sprawa że pachnie perfekcjonizmem wiem.
Jest jakiś dobry tag, określenie lepsze niz #produktywnosc do tego?
taguje #programowanie #programista15k bo tu pewnie sporo ludzi pracuje na taśmach i musi ogarniać tak projekty, #internet #android i może jeszcze #pracbaza #studbaza #pytanie